2004-12-07 02:00:25Candace Yu

我的對象是…… 黑黑的


二零零四年十二月六日

早上走左audit, 係一心無諗住番, 我們既calreen番左
好野, 可以俾野我地抄番, 上afa, 啦啦, 又係hairhair下
一行五人去左南北食野, 好hungry呀, 咩都未食過
叫左好多好多點心, 好開心呀! 好多野食呀!見到野食我就最開心了
食食食食食… 番左library.. 讀書… 上IB, hair again
同好好講左一個朱朱, 蛋蛋, 屎屎同尿尿既小故事, 真的想得太多
奈何…. 本小姐就係咁既之ma~


晚上我.. 妹妹.. calreen.. 家姐同邦哥哥一齊去左rudy Tuesday食dinner
好開心accidentially無啦啦好快有位, 哈哈, 仲有海境
雖然個海唔靚, 但都好鍾意!!
有好好味既野食, 芝士薯條, 好好味ka~
仲有其他其他.. 最鍾意既係最後既大大杯cake + ice cream
真係好好味呀! 有好多人唱生日歌俾我聽, 很喜歡
又有哥哥錫錫, 雖然feel唔到, 哈哈
我的market不在香港, 難道真係要嫁去猶太??? 傻的~
大家講左好多好好笑既野, 只係non stopr咁笑
table for 4後既另一次table for 5都係有feel的
只係簡單的談談都可以好開心既, 啦啦!! 謝謝大家
我知道個個都好忙, 但都會抽空同我食飯, 真的知道和感覺到的
你的milk milk dark dark我會買既~


我覺得… 家姐真係一個小妹妹, 可能俾我更小孩子…


不知道…. 為何失去了從前那種愛打日記的感覺, 沒有了那種很想講野既感覺
覺得自己悶同沈了很多很多, 什麼都提不起勁


很想行海傍…
感受一下想感受的幸感覺~