2005-05-17 11:40:06江嚴

笑談大陸話










今日同大家講吓大陸話
喺大陸,日常生活用0既生字詞彙同香港用0既好唔同
而習以為常之後,番到香港肯定會不其然用番大陸0既字眼
可以話個人文雅左,亦可以話係個人7左

先講d普通d0既先, 搭巴士喺大陸叫做'坐公車',而搭的士就叫做'打的'
行街就係'逛街', 而走堂呢就叫做'蹺課'
呢d應該大家都識架啦,有d係比較得意0既

大家知唔知道大陸人通常會用邊個量詞呢?
我認為, 只要識一個量詞就可以走遍神州.呢'個'字就係'個'啦
無論你係講緊腸仔,飯,香蕉,車票甚至乎係生勾勾0既雞, 用'一個'係絕對冇問題架
而且非常合理,大陸除左字簡化左,連量詞都簡化左,生活真係方便左好多
共產黨萬歲!!!
(我強烈建議大家初到大陸0既時候可以多用'個'呢'個'字, 講其他字佢地反而唔明)

講到家禽,大家知唔知'里脊' 或者'里几'究竟係乜呢?
聰明0既讀者應該知道答案啦,'里脊'同埋'里几'都係雞0既意思
雞喺大陸分好多種,我見過0既有本雞, 土雞, 草雞, 里几
分咁多種其實都係雪雞

至於水果, 大部份個名都靚左好多
好似車厘茄咁, 喺度叫做'聖女果', 龍眼就用番正名'桂圓'
而我食過一種新新彊瓜, 樣子似個mini 密瓜, 但係叫做'西博洛托'
我最中意0既水果名係'獮猴', 即係奇異果, 而入口0既奇異果就叫'進口獼猴'

仲有好多我數都數唔清,等我諗倒多d 或者大家有興趣知多d 0既我就整篇'笑談大陸話2'啦 (或者大家可以留個言講想知d乜,咁小倫倫就可以同你地互動d嘛 )