2004-11-30 18:23:48小生

[ 最辛苦既製成品 ] > >> >>> 號角酥 (Cream Horns)

今曰我哋Home E.人學整flaky pastry即係酥皮.

雖然可以學到新野,但係整到我就快死咁!

整flaky pastry成個過程真係好復雜又浪費時間.

仲要攪到成手都係牛油,油淋淋咁,好核突o架嘛!

今日上cookery堂最有趣、最特別都唔係呢樣野,

而係我個Cream Horns放入焗爐焗時竟然會「出油」.

對!的確係出油!唔知點解,定係個paatry太多牛油,

一放入焗爐遇熱就係咁出油,

當D油o係焗爐入面滴到落個底時,

可能太熱,燒燶咗.

等到Winky同Angle嗅到一陣燶味,

又見到個焗爐出煙,先知道發生乜事.

都好彩,我個Cream Horns無因為咁而失敗咗,

反而,我對個賣相幾滿意,

都總算我冇白費心機~

下一篇:Fondants au citron