2004-10-16 23:48:01小生

|| | |變書蟲 ||||??

大約半個月前從雜誌看到一些新出書籍的廣告,

於眾多本書中,我被一本黃色書面吸引著.(不是咸書!)

它簡短的敘述了書的內容.

作者主要以講故仔形式講政治.(對,是政治.)

這本書名叫「新君王論II」,

作者是蔡子強--香港著名時事評論員,現職中大政治與行政學系高級導師.

書中唯一目標是教我們從政治巨人身上尋找領導智慧.

雖然我從不期望將來會成為成功人士或經濟、政治家,

不過我就是對一些比較有趣,

有少許嚴肅或許我從未接觸過的東西和事物吸引奢.

當我拿這本書回校,

被占士看見後便大喊:「你痴咗線呀?買埋D咁既書.」

乜好出奇咩?難道中學五年級生不可以看這類書嗎?

難道我o地一定要睇愛情小說、漫書、鬼書、言情小說...??

跟著就連Tiffany同April都問我點解買呢本書.

也沒有甚麼原因,

只是想看多了,便懂得多了.

至少我不像以往對政治一無所知,無菱兩可,

即是說我現在不是廷董,而是反董!

再後來,LSK見到我睇呢本書,

主動話佢都有睇,仲已經睇完添!!

我實在太感動了!

原來我並唔係'異類'!!

佢又叫我看其他人寫既書,

睇吓唔同人對事件既兩面看法.

LSK,我一定會睇O既!