2007-06-22 22:48:25゛.尜漁&

;,逼得太緊.;

呼...
好耐無寫過日記..
唔知點解..好唔願意去寫..
但喺..今日...我好想寫..寫好多好多野..
但喺髮覺..當我真喺要寫既時候..
居然唔知自己應該..或者..可以寫d咩?
好似好多野..即使寫..都寫唔到果種感覺...

究竟髮生d咩問題呢?
好多好多既問題...
妳要我去答...
我真喺..唔識去答..
或者可以講..我究竟可以點答?
答完之后既后果又喺點呢?

或者妳覺得..答問題姐..好簡單..
但喺我真喺覺得...一個問題比一個問題嚴重..
答得好辛苦..
難道..就一定要問呢d麼?
有時真喺唔知自己可以點...

最多隻可以同d朋友講下.
但喺點講都好..
心裏麵既感覺..永遠都講唔到齣口..
喺因為唔知應該點去講..

每一個問題....我要去霖..
霖得好辛苦.
好驚自己講錯野...
精神.永遠無放鬆既時候...
有時我喺度霖..
我會唔會崩潰呢?
真喺覺得好煩..

妳今晚講既野..
令我覺得好迷茫..
好迷茫..
我可以霖d咩?可以做d咩呢?
答案喺我咩都做唔到..
覺得自己好無用啊..

以前成日覺得自己好樂觀..
但喺..我以加反而覺得自己喺悲觀主義者...
人..真喺會變...
變得好恐怖...
越喺逃避..越追得妳緊...
點解?
但喺就無人答到我...

唯一既髮洩方法...就喺同人傾訴..
真喺好多謝.陪住我既妳地..
無妳地陪我頃..我真喺覺得好辛苦..
頃完..可能事情未必解決到..
但喺...我覺得輕鬆左好多...
多謝..