2007-05-31 22:24:09゛.尜漁&

;,.hate she/!!

好討厭好討厭啊..!!
點解每次見親果個女都無好事髮生?
點解啊?..
明明所有野..一切都好好..
但喺隻要一見到距..
好既..全部都變衰既..!!

見到距..我地每次都閙交..
見到距..令到我失去好多野..
見到距..令到我攷試資格無左..
要挨多2個月先攷試...

我真喺覺得好辛苦啊..
一到日早上都要繙..
夜晚又要繙..
根本無時間可以休息..
壓力好大..
又要會攷...又要讀英語..

遲攷試..意味着我要再繼續讀英語..
因為一唔讀.就會全部唔記得曬..
本身自己又唔喺ok過人..
努力要俾其他人更加多...!!
對于我黎講..唔喺簡單既事情..
點解要甘玩我喔..!!

點解次次都要見到妳啊?..點解啊?
好憎妳啊..
快d走啊..
get out of my life..plz...!!
i hate you...!!!
shit!!~