2007-05-24 17:57:22゛.尜漁&

;,很難懂麼?

今日.我地又有問題髮生..
喺我堅持自己既原則有錯..定喺..妳本身既問題呢?
很難懂...亦可以話..我根本不懂...
我知道..每個人..都有自己既性格原則..
要改...喺好睏難..
但喺..我始終都喺唔甘心咯..
我齣髮點..喺點..距好清楚..
距會肯聽我講咩...
距都覺得有道理..
但喺..點解距唔肯甘樣做呢?

究竟..喺我既失敗..定喺..距根本覺得唔需要呢?
好迷茫喔..
呢個問題..
我霖過好多好多次..
但喺每次都無答案...
當然..問題髮生既情況下..
我覺得自己唔夠理智..比較難控製情緒..
我覺得自己甘樣好失敗..
究竟喺距既主觀..自尊心...感受纍事..
定喺.我既堅持..我既原則導緻我地髮生甘多問題...?

我選擇用甘樣既方式..錯嗎?
可能我自己都喺屬于主觀掛?
日日都喺甘..個個月都喺甘...
最后..結果又會喺點呢?
呢樣野..好想去霖..但喺又唔夠膽去霖..
或者距覺得..甘樣..距做人比較開心..
每次..距都可以俾好多理由我..
好多好多..
多到我都可以揹得齣..
但喺..我要既.真喺呢d理由麼?
我要既究竟喺咩?..無人知..因為握自己都唔知...
好可笑喔..

每次齣現問題.
我都覺得好煩..
好急..好想距可以理解我既意思..
但喺偏偏...造成.好似我無理取閙甘..
可能距以加覺得..呢d喺小事..
但喺..喺我角度..我覺得.呢d雖然喺小事..
but..卻會體現一個人..既性格..霖野方式..
或者距會覺得我好多餘..
唉..算啦..我講幾多..都唔會有人明白嘎啦...

喺呢度..隻不過喺抒髮下感情....
講完舒服好多...

今日嬲完..聽日就唔嬲..以后都唔嬲...
因為漸漸覺得...即使我幾甘努力..
距都喺無體會到..
我點解要甘辛苦自己姐?.喺米?
我很堅強...我可以的..!!

笑一笑..世界更美妙..!!呵呵..!!