2007-05-15 18:41:06゛.尜漁&

快d恭喜我拉..我終于攷完期中攷拉..
又可以鬆一鬆拉..!!
哈哈..!!
不過遲d知成績and.傢長會..大傢就要替我擔心下拉..
肯定好鬼差拉..
無奈無奈..!!
都怪自己無用功讀書啦..!呵呵..

聽日開始陪優補差阿..
肯定有我份啦..
以后無自習課上啦..
全部用離補習噢..!!
難以想象我以后既日子..
難挨阿..!!

不過都有好處既..
我覺得甘樣我會瘦的快d
想當年初三既時候.
又喺甘挨過去嘎啦..
我相信我以傢都可以的..!!
譆譆..!!~`

唉..今日唔知做乜鬼..
個頭好痛噢.!!
無奈死啦...
有d唔多舒服噢..!!
可能唔夠訓掛?.
我要努力..努力努力阿..!!