2007-05-14 17:06:42゛.尜漁&

’.搭訕’

我髮覺以傢越來越多d變態佬阿..!!
尋日喺母親節..
我無繙學..喺士多等bf拉.
根主有個大約30幾歲左右既男人.坐喺我隔離
講普通話的..
根主又問我叫乜名..
電話幾多..幾歲..邊度住等等,.n多野阿..
又話同我做朋友..
無奈到爆阿..
當然..我肯定無乜點理距拉..
電話都唔比距阿..
根主距問我點解..
我米話我bf唔俾咯..
根主距就話..妳滿住距米得咯..
癡綫嘎..!!!
然后又問我有無姊妹介紹俾距..
我話..無..全部都喺初三..都唔啱妳拉..
根主距話..無所謂阿...俾拉.甘噢..!!
真喺正pk阿..
又話我d皮膚白..又話我d姿勢好有女人味..
真是他媽的..!!

最后距經過左10幾分鍾之后就走左拉..
仲話以后再見噢..!!
我先唔想見到距阿..!!~~`
好心距拉..
一把年紀仲去溝d妹妹仔..!!
真喺丟假阿..!!~~