2004-09-23 20:07:50Pixelㄨtoy

其實..我愛你..

寫...我媽.


我唔想你有事,你一直身體唔好,

我知..我知架~!

我頂你嘴..只係為左一啖氣..

我冇心..真係冇心架..但係我永遠都做先悔...

我知我搞到你唔開心,我係有講sorry.

但永遠只係係心入面...

我每晚都會喊..一係睇書感動..一係為fd..一係..為你,

三樣之中..唯一想起你,我會即刻喊,

無論點,我一定唔可以冇左你,冇左你,我跟你一齊去!

咁多年來..你為左我地...

付出所有..我唔會俾你咁易有事!

你係我架!我5會俾你走!

你都未用過我揾既錢,未享過我既孝..

我5會俾你走..

我以後孝順dY...

你5好拋低我..

唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!唔得!