2005-02-12 13:59:27taka

大好きだよ、かじゅӚ

あげおめ ~~  

由年廿九開始每一日都自閉晌屋企度執野
明明已經將d鞋搬哂出去
已經將好多notes雜誌揼哂
但係間房仍然都係好亂
媽咪話如果唔搬屋就唔能夠解決我堆積如山既衫
可惜今年新春金多寶又冇我份
又要等多幾期喇
阿麥玲玲同蘇民峰都話今年我事業運好轉
但願如此
希望畢業揾到份自己鍾意又有得發展既工啦

平日好少留晌屋企既我
趁住冇野做困咗自己晌屋企執野
執野的確好麻煩, 好time-consuming
不過晌執野既時候
聽住之前因為好忙而完全俾我hea埋一邊既cd
一邊review自己呢兩年做過既野
一邊整理吓自己既情緒
其實都幾好
雖然把口成日同人講冇野做好悶
但係我幾enjoy
好耐冇試過咁平靜
好舒服呢

噚日聽咗好多舊碟
特別係Raphael既
我又再睇返佢地既mags, 訪問
諗返起好多野
好傷感

好多朋友都知道我好鍾意Beyond同埋Laruku
但係冇乜人知道我一直最鍾意既其實係Raphael
かじゅりん(華月)更加係我心目中真真正正既天才
你唔能夠想像一個咁年輕既人可以寫出一d咁樣既歌
YUKI更加係visual, 甚至係rock band當中絕無僅有,
把聲極特別, 唱得極好既vocal
佢地只係indie咗年幾已經可以major;
major未夠一年就登上武道館
佢地真係visual界既神話
當時甚至有樂評人話Raphael既出現好可能會改變日本既rock scene
一直好期待佢地既成功
我仲話過要去日本睇佢地既live……

點知晌2000年10月31號
我就聽到かじゅりん死咗既消息
好突然, 我唔信架
佢地晌第二日就出新single架喇……
但係當我睇到日本新聞既報導
真係呆咗
唔好講話聽佢地歌
我記得當我見到d碟我已經喊哂

晌かじゅりん死咗之後,
當佢地完成咗最後既tour就決定解散
咁有才華, 咁有前途
全世界都寄予厚望既Raphael
就咁就冇咗
自此我就冇再聽visual

唔明白點解叻既人總係要早d死
有人話かじゅりん既死係佢自己攞黎
但係呢個世界大把人吸毒
點解佢19歲就要死?
直到今日我仍然未睇得開
真係覺得好可惜 (比家駒既死還要可惜)
佢太後生
佢應該要同我地一齊成長
佢絕對值得留晌呢個世界多少少既時間
啱啱先同屋企人和好冇幾耐
啱啱先做到少少成績
啱啱先可以開始實現自己既理想
點解要帶走佢呢?

年幾之後再知道YUKITO因為種大麻俾人拉咗
好心痛
自己既好朋友已經因為毒品而死咗
點解佢仲要再犯同一個錯誤呢?

最唔明既係點解我鍾意既band (仲要係leader)都會出事
Laruku同埋rice千祈千祈千祈要係例外

*************

出会ってくれて、
ありがどう。
私たちに大切なメッセージを届けようと、
一生懸命輝きつづけてくれて、
ありがどう。
素敵な一瞬一瞬を、
ありがどう。

本当に、大好きだよ、かじゅりん。
私たちはこれからも、あなたと生きていくよ。