2005-02-07 16:54:34taka

My Happy Ending

噚日個天仍然好陰
我一早起身就出去見工
結果見成咗, LV 請咗我
但係我冇打算做
我都係想做Evisu多d

下晝兩點幾收到個電話
今次真係死哂心
男人我就見得多
但未遇過一個咁既人
大家實在諗得佢太完美
呢個世界只有兩個人會見到佢呢個樣
一個係A子, 另一個就係我
我相信佢自己都唔知道自己係一個咁既人

聽到佢咁樣講
真係徹底地失望同埋心痛
除咗因為仲有感情
作為一個朋友
當見到你朋友既真面目原來係咁可怕, 咁恐怖既時候
我真係覺得自己好似從未認識過呢個人
個腦真係一片空白
毛管都豎起哂
以前我同樣覺得某人好可怕
但係對比起佢
我只係想冷笑幾聲

下晝四點
我已經企咗晌gigasport隔離喊咗個幾鐘
終於再見到陽光
傷口上面既血早已經乾哂
其實我喊, 唔係因為受傷
而係因為要悼念

繼續如常去shopping
瘋狂試衫
心水有veronique branquinho 既黑色one piece
limi 既白色top同埋A/T 既sleeves scaft
仲要全部50%off
星期一就知道買唔買到
最後買咗我人生不能缺少既三樣野返屋企: 衫, cds, mags
條黑裙好靚
The Killers同埋 Franz Ferdinand好好聽
Paris FW又好好睇
乜都夠啦

************

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories so close to me
just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending