2004-07-21 22:09:20羊咩

*入學。第一天*

今天是第一天上班的日子﹐
自己比同事早到﹐
一到門口﹐
清潔姨姨問我是否來上堂的﹐
= ="我真的這麼像學生嗎﹖

接著等了好久﹐
終於有人返﹐
但是真的來這裡的學生,
她們還跟我說早晨﹐
我再問自己﹐
我真的這麼像一個學生嗎﹖

後來其他職員也回來﹐
我再等了一會﹐
終於簽約了﹐
簽約之中講解了很多﹐
嘩﹐
勁多野做﹐
果然是「發展」主任﹐
跟中心的發展有關的東西也要做﹐
要管理圖書館﹐仲要set up埋成個圖書館﹐
要學check書﹐編code﹐找數﹐對單...
要做research,老人院評審﹐
另外﹐八月到會有中國幹部到訪﹐
個一刻又要陪上司見他們﹐哈哈﹐要訓練一下普通話了...
遲點也要幫忙攪在澳門的講座﹐
她說如果日後做耐了﹐
也可以幫手帶一些簡單的talk﹐
當然要幫手做教材﹐notes~
仲要做埋it support﹐
我諗唔到自己連呢d都要做...
今日也嘗試了整電腦﹐
當時仲要幫埋admin個面手﹐
幫佢地聽電話﹐
答課程﹐收學費﹐
幫姑娘﹐DR﹐打文件﹐powerpoint等等....
我相信呢一年生活一定相當精彩..

不過最估唔到既係﹐
陳章明同philip david居然同呢個會有關係﹐
之前做我個post個0個reseach assistant﹐
一個月或者一個星期會去找pro. chan做consulation,
唔知我遲d要不要了..
prof chan 是這個會council的committee member﹐
世界真細小~

雖然我呢間機構好細﹐
做野既人唔夠十個﹐
但佢地好好人﹐
好多野好肯慢慢咁教﹐
講得好詳細﹐
只要敢問敢講﹐
佢地一定會幫﹐
哈﹐今日返工都好開心﹐時間過得好快(特別下午)﹐
我會努力去做~

聽日要埋係書堆入面﹐
呢個星期一定要ko佢地..


ps 爸爸對我昨日沒有答應去中學的面試好像不大高興﹐但說實在一點﹐這份工的前景比起做一個校務處文員好好多~~
仲有點解係返左工之後﹐又有咁多面試叫我去﹖琴日兩個﹐今日又兩個﹐點解佢地唔早d?!