2008-10-25 20:12:35OK欣

哈佬喂..

 
今日同儀儀去左打羽毛球..約左李子.好耐都冇打過la...
嘩...肥輝打得好叻ar...其實個個都好勁ga..^^..
   次次都係我輸...=.= 激死我la...
做完1身運動...好舒服..,跟住我地就走la..去温yanyan..

行行...破例卑左yanyan去我屋企,冇晒神秘感添!.,
跟住就住去左漁人碼提早過helloween..^^
嚇死我..企係後面會卑佢地追住...=.=...不過都好好玩..,卑個good 你地..^^

跟住每人都畫左隻蝙蝠..
             

嘩...    影番張留念先...

        
                                                                  好玩ga 1天..^^