2008-10-02 18:35:51OK欣

國慶跑..當天

哈..今年又有參加..
一早就起來.手里又有拿著很重的"美麗日記"..
係以為可以輕鬆的走...誰知yan無有去..,只好自己拿..=.=
重死...不過我跟joyce都無行完全程...嗯 

我們就去飲茶...那裡的服務態度...差....激死我la..走..
我就同舟燕,joyce,小泳去lookling
哈..我和小泳同分..雙冠軍^^

到了下午..我同舟燕去行街..sorry I late...=.=
原本想去買泳衣..最後只買了很多衣服><
還用了很多錢...yanyan也買.,嗯...
跟住去拍貼貼..靚..

我們去看煙花..約了珍珍,van仔,宜宜
  

我們去了吃東西,,珍珍變瘦la...靚..

最後.........不想說..



開始要改變自己...改變一齊