2005-04-08 02:33:32小小巴斯與胖胖胡迪

他的交流團

這六天不好過....

有朋友問,喂!大好機會有無去偷跳?我心想一想,反應很大的告訴他,係喎!可以去偷跳喎,我忘記了可以做那動作.....

朋友再問,甘去唔去?!
我想了一回,唔去啦!佢會唔開心....
朋友呆住了,說:『死啦你,無鬼用....』

我係咪應該有一份大大大大禮物呢!我甘堅定!我睇中左條頸鍵呀,你買比我啦!唔好扮唔知呀下.....係鴨仔水晶架,好平咋,$900咋!你....hehe...

只要是發自來心做的事,沒有一件事做不了!是內心做的,沒有一件事是困難的!很想你不要懷疑我,
我應承了你,我一定做!這是一個最基本的尊重!