2009-04-08 20:26:41姝妹

sydney->hobart 做咩唔訂hostel先呢?

2009.01.09-12

淑儀走左,本身諗住都會去city搵hostel住,不過成$30都係冤bun爛臭,為左要慳錢(cos比左$3300屋企),我就去返alanna屋企住喇。不過原來alanna媽咪唔係好鐘意我地咁樣住o係佢屋企ga,話住得耐ge我地都要比租...其實我地咁住o係佢到我都覺得好唔好意思,所以想成日買d手信比佢地,不過真係冇諗過要比錢囉,所以聽到都有d唔開心,fd做咩要講錢先。不過alanna佢好好人,佢話只要唔好比佢阿媽知道就得喎。早知咁麻煩,都係住hostel好過啦。
呢幾日都係我自己去玩,去左market city行街,去左king cross & paddington,其實都冇咩野,得個行字。係sat & sun時去左the rock & paddy's market, the rock market真係唔錯,不過冇錢買唔到d咩,只係買左d 由shell做的lip gloss做手信,都幾貴...paddy market就只係買d sovenier shop都有的野,so好快行完。
夜晚同alanna & will食我整的韓國菜「心」再去左sydney festival,識到一大班唔知叫咩的fd, 當中只係記得philip,cos 佢係一個有一半係hk的mix,係咁同我講唔鹹唔淡的廣東話,真係比佢笑死我>p~ 仲話佢每年返hk時黎搵我, ha好呀,我好樂意帶所有外國fd去hk玩ga~
sun再去sunday market補影相,再返埋教會,之後要係咁hae, cos今晚alanna's mum會返黎,本來想去waston or manly,不過去左就返唔到教會,所以都係唔好喇。結果夜晚去左univerity of new south wales (unsw)過夜,係咁睇棒棒堂,好好睇~好耐冇睇lu。不過到5點時有人黎,so都係趕快走喇。朝早去左mc donald上網&食早餐,上到超sleepy,so都係去左unsw 的law library訓左陣。再去返alanna's home  攞行李就去機場喇。
未訂hostel,係咁打tel比o係tasmania的fd, 個個都打唔通,咩事? 最後都係搵淑儀o係hk幫我上網搵,打左幾個tel都係fully booked, 咁即係都係o係 hobart airport訓啦。正當我攤開晒d野想睇棒棒堂時,就有staff黎,我話比佢聽我的情況之後,佢就話機場會關,不過佢地有間房可以比我同另一個韓國女仔訓,嘩,正呀! 真係thx god呀! 個女仔叫claire,好talkative,英文幾好。當我好hungry時,佢仲比左bread加花生醬我食,wow, thx her, thx god!!! 大家o係張大table訓,咁就過左我o係tas的第一個晚上喇~