2009-04-08 20:11:27姝妹

暢遊blue mountain with 淑儀

2009.01.03

一見到淑儀就即刻搭train 去blue mountain。一上到車,食份sandwich,傾一陣計就大家都訓左喇。途中訓醒一見到淑儀覺得好怪,做咩佢會o係度ga?um...之前一訓醒都會以為自己o係hk,而家訓醒會知自己o係aus,我諗我真係適應左呢度的生活lu。
搭左兩個鍾train,終於到blue mountain lu~ 嘩,好凍呀!咩唔係summer o既咩? 我地即刻搵住宿,d hostel都好full,最後去左間family hotel,60蚊一間double room都ok la,仲有heater,唔驚凍lu。
settle down晒後就去join tour, 點知3點半之麻,間野就closed,不過都可以join到架shuttle bus。先去左echo point,見到three sister, 不過今日個天一d都唔blue 囉。之後行左個好短的bushwalk,就去到scenic world,不過last railway已經開左,唯有聽日先搭啦。
搭左last班車返去,都係5點10分叻,咁就去katooba town食dinner,食左pizza & pasta,我覺得一般,因為覺得pinocchio的好味好多,又平d tim la,不過淑儀就好like喇。
返到hotel搵唔到有聖經,淑儀一定要日日靈修,於是我地用左個好貴的方法,就係打電話返hk搵christian fd讀經比我地聽,不過hk時間8點,正常hk人都唔會o係home,打左好耐先搵到個教會fd可以讀比我地聽,太好喇,thx~

2009.01.04


第二朝諗住搭最早班車去左scenic world先,點知送車尾。咁就去左食早餐,我食左個5蚊special coffee + cup cake set,揀左cookie in cream,好味~ 不過食得好趕囉。之後就搭車,本想去leura garden,不過missed左個站,就轉去gordon fall先。但係gordon fall原來係冇fall ga!!咁小冊子的相係d咩黎ge呢?
我地行左由gordon fall1又行bushwalk去唔記得咩野cascade,搵左幾耐先搵到個車站,好彩冇missed到o者,唔係要等一粒鐘呀!
跟住去左three sister,行左十幾分鍾就到three sister,不過要勁行樓梯,所以都係唔好再行落d lu。不過總算行過落three sister la。講開three sister,佢係有個故事ga,話說有個阿爸因為驚個女比個魔王搶走,所以佢就先將o個3個女變左做石頭先。點知之後佢唔見左支神仙棒,變唔返佢d女做人...最後佢自己都變左隻鷹,到而家佢都仲o係three sister附近盤旋去搵支神仙棒。um...好阿爸好笨呀!!
今日冇咁凍,個天又藍,陽光一流,顯得blue mountain 好blue~
之後我地去左scenic world 搭slope為56度的railway落山,行左個20min的trail,再搭cableway上返o黎。um...19蚊有d貴囉,因為兩個ways都好快玩完之麻。
本來我好想再行長d o個個trail,不過因為我地要趕住返sydney cbd返教會,唯有早d走啦。臨走都去返間cake shop再買多set coffee & cake, 今次揀左white chocolate with cream cheese,wow,好好呀,早知就買多幾件比alanna & will做手信啦。
返到去check in capitol square hotel,雖然佢只係3星,不過對backpacker黎講我真係好富貴ga喇~ 同淑儀share,一晚都要$50 ga。
再去左華人浸信會,um....去左aus多間教會,我先知原來hk的恩福堂真係好好,好like林先生的講道~
晚上去左"大長今"食韓國野,好多韓國人都黎食,我諗佢都幾正宗o卦。我地食左「邊邊bark」,即係可頭飯,同spicy fish eggs soup with rice,兩個都好味~買單$35兩個人,都ok喎~