2003-11-04 09:31:17沙皮公主

傻shu祝你生日快樂!

愛你……
前日係你生日,好開心…與你渡過左你的二十一歲生日。
咁大個女都係第一次同自己鍾意的人渡過的…
我地足足見足28個鐘….你係冇訓..我就去左躲懶訓左一陣…
哈哈…好開心…
陪你倒數去迎接11月2日的來臨….
既浪漫又開心….

係你家拍的即影即有相,係火車拍的相片…係我地的美麗回憶…
希望我生日都可以過得好開心啦..愛你!喜歡你!

其實年年有你陪我過生日已經係我最大的禮物….唔洗買禮物已經好滿足!

仲有美妮囡囡陪我訓覺覺豬…好開心…仲同佢爹地媽媽切tiramisu…仲讚我整得好好味tim…飲茶仔..!!哈哈…我發覺同佢越來越有默契…

好奇怪地佢會好似知道我諗緊乜,我又係呀…
總之依家開心..就已經好滿足…
充心的和你講一句:老公仔,生日快樂!!開開心心!永遠愛你!!!