2004-02-25 21:58:00沙皮公主

伶仃

真是很害怕很害怕一個人的日子…每次一到晚上,我真係好驚好驚…
唔知點解..成日一到晚上,沒有人陪自己只剩自己一個人的時間…忽然間覺得自己身心冇左份記托…就會亂想野….
一個人忙起黎真係好累,好累…可能好多時會忽略左好多關心既人…但當自己悠閒的時候..我可能為自己做d乜呢???
我諗都係訓覺啦….
哈…唔可以啦..我要比心機學野…我要英文….

我喜歡下微微雨的感覺..好舒服,好喜歡比它滴下黎既感覺…
整個人也會輕易一點……….

我欲很討厭晚上一個人的日子….你明白嗎????

Fanny曾經同我講過d歌好衰架…一唔開心..一聽d慘歌就會好唔開心…原來很開心既你,都會喊左出黎…我都覺得..呢幾排好鍾意聽【伶仃】同埋【無罪釋放】
…正歌一首………