2003-12-17 17:35:00沙皮公主

轟轟烈烈的愛情

“看看窗外,如果樹枝都在輕輕的搖動著,那你愛的那個人也正在愛著你."
"細心聆聽,如果你聽到你的心跳聲,那你愛的那個人也正在愛著你."
"閉上你的眼睛,如果你的唇上掛著微笑,那你愛的那個人也正在愛著你."
當太陽照在河面上,我思念您
當朦朧的月光映在泉面上,我思念您

之前fanny燒左「假如愛有天意」既vcd比我…但有次我媽媽好想睇..但開都開唔到..
睇唔到丫隻vcd..嗚嗚….
唔緊..等遲d叫佢send比我啦..又或者..我買vcd..
因為我勁想睇多次…因為呢套戲真正..百看不厭…
諗返起套戲每一個情節..我都忍唔到d眼淚…
真係好慘慘…因為我已經將自己完完全全咁樣代入左個角色度….

剛剛上左sina個網..睇返d網友對於呢套戲既留言..佢地個個都話正呀…
其中一個網友話:睇左呢套戲之後..就希望遇到一場可以愛得轟轟烈烈既愛情…
對..對..
一場轟轟烈烈既愛情真的可以令相方更加愛對方…
我就遇過…
就是打勝這場轟烈仗…
我才知道他就是我一生中的至愛,他亦是。