2004-06-13 23:04:01明志小五郎

罵得性起--所謂的宗教狂熱份子

我忍不住企出來罵一些所謂的宗教狂熱份子
我忍了大半年
一些教友係我不返教會時,
係某個場合, 尤其我間學校MIBT
成日撞到一些教會識的女仔
例牌都是揮手當打個招呼 (一向如此)
有些人不采我, 我都算
最弊是有人是用毒的眼神斜視我
我係想返. 嚇到我呢大半年找些藉口不想返
感到安全受威脅
你聽著
你敢樣做只損失一位教友, 仲係朋友
嚇到人不會反而會想是否加入邪教

自從"雙氧水"錫安教 事件後
我勁反思是否加入邪教, 又變得好敏感
後來係一個中浸的祟拜有一位朋友說
你將來做野要奉獻係薪金十分之一給教會
我心想...我真是不想做基督徒
我寧願用些錢去儲蓄, 去投資基金算了-->養老退休
扣埋扣埋豈不是冇了人工?
之後我真是係基督徒朋友面前無祈禱

我不會連勸帶迫地要我朋友, 室友和女友 (現無) 去教會
最多是"你星期五/六得不得閒返教會呀?"之類
他們覺得無興趣, 我就算
他們返了一次 (不理乜野目的) 覺得ok, 就返
不返就算

不明有些人仲誇張, 勁派教會卡片
派人去某個地點去宣揚基督教教會傳單
仲叫你返下教會啦, 返教會好正呀!
仲仲有時講耶穌有幾偉大? 何謂偉大? 被釘十字架? 對!!
好心你不好用連勸帶迫地去教會, 用些好些字眼啦!
你有冇修贛宣教課程呀!

我無所謂我女友是基督徒
我會考慮如果你女友是基督徒
每個禮拜五或六,她都會連勸帶迫地要你去教會, ok!!!
當lum時候,你想做的時候
她一定會拒絕你<--(好像無記個無x天使3D有講)
講真不是返到清代呀!
我知係人都有罪
心有淫念, 請問 What is the defination?
試問有那一位正常男人會無淫念?
如果男人無淫念,你想做神父, 你去不去修道院呀?

仲仲仲有你同班基督徒對話, 請小心!
一個小姐topic
<<基督徒應不應該興非基督徒拍拖結婚?>>
根本是Arguementative, no real answer
我投贊成票 就俾人圍攻
有意見是正常, 咁...
使不用使用基督徒一定興基督徒拍拖
你以為中五中史論理題, 表面上自由發揮,
實質SET死一個答案!
好像共黨呀! 話乜就乜!
咁即是無聲出啦!

如果我言論真是真是得罪你們
你們可以炸我ICQ? MSN Messager? Yahoo! Messager?
個日記留言版你可以炸呀? 你可以罵臭我?
如是, 簡直是文革再世!