2005-07-30 02:26:45KayKwok

回來了

去完旅行番尼,因為日日陽光與海灘既關係,曬黑了。黑了並不緊要,最慘係今次甩皮甩得好勁,晚晚番到屋企就係o係到幫自己"meet"皮,真煩!呢d就係好玩既代價。

尋日離開學校正在等203E傾緊電話既時候,突然 ... ...咦 ...點解隻左手手臂有d好似比針吉既痛楚呢,一望之下原來有隻蜜蜂針緊我,我又唔敢拍走佢,因為我驚拍走佢既時候佢枝針會留o係我個手臂到,於是我唯有望住佢針我。佢飛走左之後,見個傷口冇mug野就冇理佢繼續講電話。一直都冇mug野,點知... ... 夜晚睇睇下"我的野蠻奶奶"時竟然頭暈,我見到個天花板o係到轉下轉下,第二日起身見到自己都仲有頭痛,所以請左病假去睇醫生,好彩醫生話我個傷口冇mug大腫同痕癢唔係太大件事,茶d藥膏食d藥就ok,真係比隻死蜜蜂嚇死。我見自己咁大個女第一次比蜜蜂針,咁"好彩",就叫左我Daddy幫我買條六合彩,碰一碰運氣,結果 ... ... 一粒字都唔中。唔係呀o麻。。。

年年書展都大出血,見到d書同麥兜既products又忍唔到手唔買,激死。比條生路尼行好喎,唔點喎年年都係咁,今個月簽卡又簽大左添,肉痛死我喇!!!!!

p.s.一個電話改變了我一個決定。某某既"face屎"真大。