2005-06-12 01:44:31KayKwok

Karen Mok

今晚去左睇莫文慰演唱會,如果唔係有free ticket都真係唔會睇,唔係佢唔好,只係對佢興趣不大,成晚我覺得最好睇就係佢著o個d靚衫、佢跳o個d舞同埋緊係吳彥祖o個part啦,全晚最癲都應該係佢出場o個part。嘻嘻 ...

其實佢都有幾首舊歌好好聽。好似"忽然之間"、"The way you make me feel"、"他不愛我"、"那麼愛你為什麼"同埋"戀一世的愛",呢幾首都唔錯。

忽然之間

忽然之間 天昏地暗
世界可以忽然什麼都沒有
我想起了你 再想到自己
我為什麼總在非常脆弱的時候 懷念你

我明白 太放不開你的愛 太熟悉你的關懷
分不開 想你算是安慰還是悲哀
而現在 就算時針都停擺
就算生命像塵埃 分不開
我們也許反而更相信愛

如果這天地 終究都會消失
不想一路走來珍惜的回憶 沒有你