2008-11-06 01:47:28yipho

久違了

久違了既blog

好耐都無update因為日日都好多節目

就算無節目都已經好支力唔想打blog

但總有值得紀念既野要記低

生日之celebrations

前夕:同班frds去打binlo~

正日:個日都要返工無請假...放工jam同我去食大閘蟹

好好味..之後去睇戲..又收到禮物...好鍾意....>3<

表姐又送左我心儀既purple ipod比我+kitty"s stuffs....好滿足呢~

 

halloween同班友仔上山頂..had lots of Funs

weekends同家人去西貢bbq....好正呀想bbq for a long time ga la...

又影左drelax photos...

 

 

 

 

 

你已經唔再重要

唔好再o係度扮friend底..

唔啱傾既講多都o徒氣....更可況係食飯

沉默..我都識...搞是搞非....向來都唔係我專長

唔望你覺得自己唔啱..

只望你離開我既生活圈子內....that's it