2010-03-21 10:21:45~火火~

影相相 @sz

BB讚成底下....第一次去影indoor的相集~ 未出發先興奮,期待影到滿意的相片來做回憶,今次返深圳影相好多人都以為我影婚紗相...... 我想如果真係影,應該唔會係深圳影掛 ~__~"

今次影相的效果都ok la~不過唔係我想要個種style lo....我覺得有d娘..... 無辦法la,遇著一個惡+ hea +相機唔靚的攝相 (唔算得上攝影師),影出黎都好似唔係好似我咁的....唔係好自然.....d景同d色都有d怪怪咁,好彩同koko...lili一齊去咋,唔係我自己去影真係驚驚,仲遇著個咁匈巴巴的影相人.....

同lili & koko的合影都幾好睇.....一齊影開心d ga....好彩koko的攝影師好nice 姐~ 可惜無同豬仔合照ar......_. 佢黎到個陣我都影完換晒衫了~!!!!! 又係有d失望.......

希望攞相的時候佢會執返好少少d相la...... 不過都仲要等多大半個月先有得拎~!!!!  但總算圓了一個心願了,希望我 到左 3x ~4x ~5x age的時候都會留下我最美的回憶la......如果今次影得嘛嘛....睇黎 2x age 要影多次了....哈哈 ^v^ Keep my youth on 2x age ma~!!!  過左就影唔返ga la........

P.S. :今次的影相記要嗚謝出錢出力的豬仔,仲陪我去左三次SZ ~ 全程照顧 , 仲有陪左我地成個攝影過程的lili & KoKO & KoKo's cameraman.....Thanks all of you so much ~ 



My Milk~3.JPG




上一篇:病病

下一篇:無覺好訓

BB 2010-03-22 20:51:54

e~原來BB有keep check我個日記ga喎....成個月無寫都咁快睇左仲reply埋tim, 睇黎我要勤力d寫先得了...hehe

好野~再影靚d ^^

豬仔 2010-03-22 00:01:23

今次都影得OK~.....下次再影靚D...好無..........陪你上去玩下都幾開心的