2012-05-10 14:55:12tree

longer

Stronger than any mountain cathedral



以前的人用詞好含蓄...
但感情好深   好深
深到讓人臉紅 心跳..

現在的人思念好狂放
常被情慾烤得滿身通紅
難以遏抑的燃燒著慾望的呻吟
但怨懟與隔離
卻多到讓人難以招架....


Longer


Longer than every fishes in the ocean

Higher than any bird ever flew

Longer than there've been stars up in the heavens

I'be been in love with you

(I am in love with you)



Stronger than any mountain cathedral

Truer than any tree ever grew

Deeper than any forest primeval

I am in love with you



I'll bring fire in the winters

You'll sent showers in the springs

We'll fly through the falls

And summers with love upon my wings



Through the years

As the fire starts to mellow

Burning lines in the book of our lives

Though the binding cracks

And the pages start to yellow

I'll be in love with you

I'll be in love with you

Lyrics:Dan Fogelberg Music:Dan Fogelberg Featuring:Dan Fogelberg


永恆

早在海裡有魚兒以前

比任何鳥兒曾飛過到的地方更高

遠在天上有星星之前

我就已經深愛著你

(我與你墜入愛河)



遠比任何山頂上的大教堂更堅固

遠比樹的成長更真實

比原始森林更深遠

我與你墜入愛河



我會在冬日裡,為你帶來熾火

在春日裡,你帶來陣雨

我們將飛過所有的秋與夏

——用我們雙翼上的愛



多年以後,當熾火轉弱

燃燒著的是我們生命裡的每一字句

雖然封面已有些斑駁,書頁亦逐漸泛黃

我將依然愛你

我將依然愛你



上一篇:四月天

下一篇:天地遊