2007-03-10 04:18:563年a班的阮景賢同學

是停頓還是結束?

原來你已經接受左他了~
這個比你暗戀左6年既人~~
其實一開始~我是好嬲的~
我好嬲你沒同我講真說話~
我好嬲你唔公平~~
你講過要互相了解之後才正式在一齊~就在我認真了解你之後~
你就用一日既時間就答應左另一個人~~咁我係咩??覺得自己被你玩了~~~
全部就係比你呃既感覺~~真係好難形容~~
我既日記 為左你而開~都仲未寫低我地兩個既所有事大事小事就要畫上句號了~~
我係唔係傻仔??

但係 冷靜左之後既心情~
依家我既感覺又唔同左~~
"做一次傻仔又咩所謂~只要她值得你咁做"
這是我朋友岩岩同我講既說話~
所以 我決定要做一次傻仔~
我想等你~~我唔希望係結束~我希望只係停頓下~~
如果你番黎也很好 如果你不番黎也不錯~
點解呢?
因為冇番黎 代表他對你好好~你好幸福~
其實 我係應該要登你開心的~
因為你暗戀左他咁多年~現在可以有個開始~
至少 你既人生 唔會有遺憾~~
妳咁聰明~你中意既人~一定值得你去喜歡既~所以他一定比好 好多好多~
講真 如果他讓你不開心了 我是會去打他的~!!(我咁大隻應該夠打啦)
如果有一日你番黎~咁對我黎講 就係好事啦~
因為到我冇遺憾~~
我依家起這裡同你講~
如果你受傷 你唔開心~~~或者你好開心好幸福想搵人分享
隨時歡迎來搵我~~
我都會起這邊等你~~

唔好怕面對我~
我了解你 我知道你~我知道你唔想傷害我~~
全部都係我自己心甘情願~唔係你迫我去中意你既~
認真又點 玩下又點
我從來都唔覺得你出現起我生命入面~是一個不唔好既事情~
多謝個天比我識到你~~~
唔可以做情人~我都願意做你既好朋友~~
當然 做你既好朋友有一個很大的益處啦~
就係 起你身邊有空位既時候~我可以快過其他人一步
哈哈哈哈~!!
低B仔~要幸福啦~~!!
唔好諗我會傷心,而令到自己唔開心~~~我冇事的~我有好多好朋友~~!!