2005-06-14 03:09:25幻紫&斂影

Sweet Dreams

Sweet Dreams

Sweet dreams are made of this.
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas.
Everybody's looking for something.
(Chorus: Some of them want to use you.
Some of them want to get used by you.
Some of them want to abuse you.
Some of them want to be abused.

I wanna use you and abuse you.
I wanna know what's inside you.
Whispering and Moaning: Hold your head up, movin' on.
Keep your head up, movin' on.

Movin' on!

I'm gonna use you and abuse you.
I'm gonna know what's inside.
Gonna use you and abuse you.
I'm gonna know what's inside you.

甜美的幻夢

甜美的幻夢製造了這些.
為何我卻無法茍同呢?
歷盡了蒼海桑田,
每個人都在找尋著什麼
某些人想利用你,
某些人想被你利用....
某些人想虐待你,
某些人想被你虐待.....
我將要利用你,虐待你,
我將會看穿你的一切
抬起頭來,往前走,
昂首闊步, 向前去
往前走....!
我將要利用你,凌虐你,
我將會看穿你的一切
我將要利用你,凌虐你,
我將會看穿你的一切.......

──Marilyn Manson(瑪莉蓮曼森樂團)

====================================================================

好久沒貼東西˙˙a
影承認圖片和上面這首歌完全沒關係XD
這首歌的唱法還滿視覺樂團的,感覺很低沉沙啞,聽起來還不錯。
因為想用在動畫中所以找了歌詞來,沒想到內容這麼黑暗(或許早該料到了^^")
但是的確是人生的寫照......
人嘛,相處起來不就難免遇上這些報著利用心態交朋友的人?
所以說,有些事情也因為這樣更顯得可貴

嗯,東邦家啊.......真是讓人受不了的可貴。

※預覽的時候,才發現圖片和歌名莫名的相合XD(也只有和歌名相合....)