2009-09-07 08:21:02  

ˇThe Show - Lenka





I’m just a little bit caught in the middle
我有點左右為難
Life is a maze and love is a riddle
人生是個迷宮 愛情是個謎語
I don’t know where to go I can’t do it alone I’ve tried
我無處可去 我無法自己面對 我試過了
And I don’t know why
我不知道為什麼

Slow it down
慢一點
Make it stop
讓它停下來
Or else my heart is going to pop
要不然我的心要蹦出來了
’Cause it’s too much
因為這真的太超過了
Yeah, it’s a lot
是的 真的很複雜
To be something I’m not 去
做我做不到的事

I’m a fool
我是個白癡
Out of love
愛情裡的白癡
’Cause I just can’t get enough
因為愛情對我來說永遠不夠

I’m just a little girl lost in the moment
這一刻 我只是個迷失的小女孩
I’m so scared but I don’t show it
我真是怕死了 但我不想表現出來
I can’t figure it out
實在想不透
It’s bringing me down I know
這真的讓我垂頭喪氣
I’ve got to let it go
我一定要放下這種感覺
And just enjoy the show
只要好好當個看戲的觀眾

The sun is hot
太陽好熱
In the sky
在天空中
Just like a giant spotlight
就像個巨大的鎂光燈
The people follow the sign
人們跟著標示走
And synchronize in time
這些同時發生了
It’s a joke
這是個大笑話
Nobody knows
但沒人知道
They’ve got a ticket to that show
他們已經獲得了看這場戲的票了
Yeah
是的

Just enjoy the show
只要好好當個看戲的觀眾
I want my money back
我要退回我的錢






中文隨便看看就好
畢竟英文不太厲害翻出來就很口語化
對了那張圖跟本文完全無關(笑