2006-11-02 01:26:47

 1.11





咁又1個月喇..快到呢..





琴日唔得閒打

haloween..無咩特別
完全無興奮既感覺= =

朝早霖2比左舊好好味既blueberry cheese cake我..=)

放學罕有地係學校做project做到差唔多6點先走
係pk law間房做..借電腦
ceci 我 secret pklaw..4個喪玩XDDD

無啦啦4個係度傾世界末日
我地死之前就要經歷世界末日...
諗起都有少少驚..
不過係人類做成
咁到底應唔應該生baby!?

跟住黃sir又過埋尼
ceci撩佢玩壓手指公...跟住pk law又要玩
兩個低b仔玩到上癮..= =係度鬥

做完secret尼我hm
比野佢
連佢話我樓下真係好q恐怖
逼人送番佢落去..=v=

夜晚勁多野做

英文project...bio test..仲有部死人電腦

依然諗緊辦法搵番d野
搞左十幾個中
好似有少少野睇
佢拍一聲同我熄機reboot
fuck= =果下差d爆血管
灰..
咩mood都無晒

諗住今朝早d起身再溫

點知morning call極都唔醒
真係好攰..
叫到有人發紋.../ 3

好痛苦咁起身..仲遲過平時= =

同secret搭埋同一架車wo
baby我地真係有緣XDDD


15mins班會
ceci在打尼..
唔敢聽..
勁騰雞=v=

無啦啦有個新同學殺入尼!
又一個外國仔..
班科架tim!理科真係多人才..XDDD



eng
做reading
keep住喪玩
ms keep住喪啤

ceci終於番!
出去present
3個都無prepare過..
勁亂尼= =



recess
成班同林sir講數
叫佢今日唔好test
係咁屈個新同學...=v=



bio
yes!革命成功XDDD!
下星期一先test=)
教書
遺傳學.



phy
派test
竟然有兩位數字
對test
留心到爆



lunch
食salad
要節制一下啦..呢期食得太瘋狂...=v=
食完同同學仔喪玩
同heman瘋狂打交
勁癲
一唔夠打即刻扮喊搵pk law..XDDD



chem
ms真係勁似一個氣球
勁快吹到勁漲..就尼爆咁
發癲咁鬧人
跟住過一陣佢又會放番晒d氣..無晒事
跟住過一陣又漲番...
真係神奇XDDD
keep住同小虎喪玩!



放學
激快fay番hm
訓覺
訓到天昏地暗..

8點起身
補習


仲有一大堆功課...
不過give up啦..
因為好眼訓= =





見到kat xg
傻豬尼既...你係我包奶尼架嘛..[我地既語言=v=]
你都一樣無放棄過我啦...講埋d傻野..=)
豬仔包好掛住你呀> 3


















感覺遠了..
是我的錯覺嘛









憑這感覺愛下個 難道我會 愉快得多.