2006-10-31 01:44:36

10月27 + 28 + 29 睇死你地XDDD!





前幾日無咩心情打..
今日好有衝勁一次過打番晒XDDD!
唔該逐粒字睇清楚...聽日背默=v=




10月27

上堂無咩特別..
home.p堂
學校haloween
我 + secret + ceci扮鬼
都幾好玩
個氣氛幾正
成條走廊熄晒燈
d人圍住條走廊..係咁大叫
不過玩完塊面同個身唔洗要...
比d顏料up到爛左= =
即刻衝落去沖涼

跟住就係tk mtr等霖2
坐左係地鐵站吹左陣
見到康同佢fd
初初其實望唔到..跟住見到佢既大動作揮手XDDD!

之後周圍逛
例牌送霖2番屋企=v=
途中經過m記
見到有一大班人望實我地..
跟住企起身..
大動作揮手=o=
同霖2呆左...霖2話唔識..我連望都望唔到= =無計..天生係一個盲妹
其實覺得有一個有d似+豪...
但係真係睇唔到..咁就快速fay走左=v=

跟住就到佢門口
後面又有一堆人狂[sip]我地
擰一擰..
依然係睇唔到佢地咩樣...又識= =!?
一路行一路sip..sip到心都煩=v=
搞到同霖2兜左個大圈先番到屋企XDDD






10月28

無咩特別

半夜同小樺落左西灣河食糖水

我既dream night...=)
半夜慢慢行落去食糖水..跟住再慢慢行番屋企
好幸福呀XDDDD

不過事實往往同夢想..都係有少少距離...= =

當我食完自己既糖水
發現唔係太飽..
見到小樺個pancake ok好食...佢又話飽飽地..
咁我就挨下義氣食埋啦...
食完發現仲係超勁想食野
就去左太安食左腸仔同燒賣..
食完之後更加想食野..
入左ok...見到appolo有個Tiramisu味既雪糕..勁想食..
咁就買啦..跟住個收銀同我講..+2蚊有多個wo...
又比我見到有個朱古力味好似好好食咁wo..
朱古力 + 超值既誘惑下我就+左2蚊喇...
買完之前小樺話咁夜唔想食雪糕..
最後就我一個人食晒...
食完終於有少少滿足既感覺..=v=...

跟住行左陣..
好眼訓
又咁夜..
就搭的番屋企喇

我個肚nam仔好快唔係肚nam仔啦XDDDD!






10月29


yo!今日同我班可愛既衛理同學仔去踩單車XDDD!
講左咁耐終於去得成啦!


琴晚又傾電到4點幾..
第1次不太愉快地收線..
竟然喊...自己都唔明..
5點幾先訓


8點半
morning call
你又無晒野...

逼自己起身
搞下搞下...9點先捨得起!
但係我地係約9點3係柴地等...
結果遲左好大個到>
9點9開始出發
wif winnie,lam3,long2,x,梅2
一上車比梅2同x轟炸
兩個死奸仔..帶個超細細細既袋...但係又要買枝超大大大既水
跟住屈d帶左超大大大既袋既人幫佢地袋...例如..我= =
如果唔係我起唔切身..汁唔切袋..我都會帶超細細細袋=3=..
最後霖3幫梅2
我幫x

skw join霖2
炮台山join tommy
太古join埋lolo + time

懷住興奮既心情搭4個mtr再轉kcr
第2次搭kcr喇XDDD
kcr車站受到不禮貌對待..
所以我都係中意搭mtr..XDDD

跟住去到大埔
發現原來無人識路= =..
一去到d分叉位就企係度拗勁耐..
玩野外定向咁=v=

終於都搵到租單車既地方!

食完野就去租單車
租單車個伯伯話送d籃比我地..
跟住long2係我耳邊話..個伯伯話送d生果籃比我地wo..
嘩即刻勁興奮!衝埋去問個伯伯係咪真係送生果籃!
...死人陳long2= =nor到爆..

跟住開始踩啦!

發現x竟然完全唔識踩=口=!
但係呢...因為唔識踩單車係溝唔到女架XDDD
所以我地為左佢可以溝女..就教佢踩單車喇XDDD!

兩個中之後..
原來我地仲係起點附近......

跟住呀彤話尼join..
結果真係要番番起點= =

搞到兩點幾先開始正式踩!

我同霖2同tommy踩得超快
但係又唔覺得好快wo
3個一路聽歌一路傾計一路踩
好好feel!

一路踩到去沙田..
停低等佢地
勁做d kai野
3條友喪笑XDDD

全世界最粗俗既通用粗口同通用粗口手勢都比我地研究到XDDD!

等左半個幾中..都唔見佢地
打比佢地...
梅2同x受傷了
等緊人拎膠布
我地就係度諗..黠解要特登等人拎塊膠布呢
拎塊膠布仔不如照行啦..

跟住就踩番轉頭搵佢地
撞到lolo同time
佢地有事走先

途中霖霖豬豬都奶野!
係後面睇住佢falling down..
嚇死我!!!!!!!!

一見到梅2...=口=.......包到隻豬腳咁= =...呢塊真係膠布..!?
呀x就好似帶住條腳繩咁..=v=搞笑..

之後再一齊繼續踩
一條車隊咁..
long2啦..tommy啦..我啦..winnie啦..霖2啦.....其餘果d依然唔知去左邊= =

踩到隻腳就尼無知覺> 終於踩到去大圍!
我地既終點=)

同霖2前一晚都嚴重睡眠不足
踩完即刻變左兩條喪c...= =

等埋梅2,霖3,彤,x到
還車
彤有事走先

7人行去搵野食
行左勁耐...都諗唔到食咩..
7個餓到就尼癲

最後上左個商場
見到有間餐廳好似幾好食
不過得一張長枱
等左半個幾中都未有位= =
7個係門口喪笑

一入去
唔好講咁多
7個A餐7個飯XDDD!

肚傳起上尼真係咩都食得落口
難食到癲..但係我地7條友都可以清晒..=v=

跟住就搭kcr去紅hum
霖2搭102
我地搭118走

係車上5個keep住癲
勁快到!


番屋企沖完涼
開電腦

晴天霹靂既事就發生左..
就係電腦d野無晒!!!!!!!!!!!!!
咁多年所有file唔見晒!!!!!!!!!!!
shit!!!!!!!!
癲左.............勁紋.........><
周圍搵人救!

多謝呀康既一大堆爛gag..=v=心情平復番少少


但係到依家都未搵得番.....
我求下你地番尼啦..
我唔可以無左你地..../3












3日完.