2006-10-26 01:37:22

10月25




琴晚擔心到完全訓唔著...

今朝無morning call
結果唔知醒=__________=

但係今日pk law生日
張birthday card又係我度..
無得唔番

訓到11點幾
起身

落柴地搵埋小虎
一齊番

死仔勁耐先落尼
搞到d時間勁趕

落uni買cream
兩個又係行到開跑車咁..
我差d撞車=v=

番到去岩岩好打中
無人理過我地
無人問我地遲到定咩..
掂行掂過= =

去phy rm搵同學仔
岩岩好打中
特登番去同miss講bye bye XDDD!
成班一見到我地勁high
吹到我地逃學去偷情=v=


lunch喇!
比張card佢地寫
係咁笑我隻骷髏人=3=
我覺得超襯pk law XDDD

同小虎陪ceci去買包仔食=)

kit拎埋個3磅既大cake
等齊人番尼
party start..=)

叫pk law落尼
唱生日歌
許願
切cake
送卡

跟住玩cream大戰> 成地都係cream!
pk law成頭成身都係!!

以為靜靜地哩埋一邊就可以平安無事..
死人王俊傑= =偷襲人!
成頭成面都係>
比傻強同呀sun佢地狂笑=v=[油]滑既秀髮XDDD!

跟住汁番乾淨去上堂.



chem
對功課
成班keep住勁high
玩到癲晒
kit佢地有佢地係後面玩
小虎就係我隔離不斷咁搞爛gag
仲要自己覺得真係好好笑= =
跟住我仲要high到無啦啦姣叫左一下..唔知點解果下把聲變到咁XDDD
玩下玩下玩左一堂!
miss真係超好人=)



放學
同ceci 小虎搵miss補chem
又見到黃sir同ms wan調情XDDD
原來miss咩都知!
教員室真係無秘密..= =

補醇
pk law唔知做咩勁high
係咁過尼搞事
又扮晒識咁= =
生日大晒=v=!

到4點9..補到吽左!


跟住同熊貓 小虎搭車番屋企

番到去訓左陣..
起身已經9點幾= =

仲發左個夢...勁不安..

起身一路搵你唔到
不安感不斷上升...
好亂呀..













pk law張生日卡..



















我很不服氣 也開始懷疑
想太多是我還是你.