2004-12-10 00:38:45+key+

鐘聲奇遇記

尋日去鐘聲遇到李卓,同佢打左陣波,令我諗叔起以前同佢地打波既feel~
好興奮呀!!
以前我都將李卓當做假想敵ga,所以成日都有進步,
依家sch d人冇人可以令我有一種衝動想擊敗佢,
雖然講打波我可能好左dd,不過講到打波投入既決心就差左好多,近乎係 0 !!
因為冇人可以令我有衝動想贏波!!
果日比佢幫我插花..又好輕鬆咁比佢狂入波,真係好無奈,
佢我想贏返佢wo,所以就控制唔到自己,成日亂黎咁沖入去搵佢1on1,
搞到成隊唔知打勆點咁,sorry呀各位~~係我錯..

to me:

仲係打波望地___射波準左,不過唔夠___背轉太細又明顯___

by 李卓

因為果日同佢打完波,我成日都諗起佢過人既動作..不停咁係我腦入面重播..不過d記憶就好似爆左既玻璃咁..1d唔清晰,好散..
有機會我會再睇多佢一次打波,我一定要進步!進步!!再進步!!!
我要話比大家知,4d唔止得董佢識入波!!
我要話比大家知,我個心好熱,好興奮,好想勁同李卓1on1
我要睇唔起我既人認錯!!
我...好想..贏到ar星果隊

進步..!!