2004-11-12 00:40:28+key+

燎原.火

最近總是心不在焉..唉

今日放學打波好爽,好耐都冇依種感覺啦~
可以叫係為左唔想輸,亦可以係為左發洩,
平日打波好悶,總係提唔起幹勁,不過鼻屎係度盲唔同哂,
點解呢?唔通依d叫共鳴感?佢落場之後,我個人直頭唔同哂,
d人會諗,依個係邊個黎ga?點解唔似平日既沖既?因為我比某人帶動緊,
果一刻我係好唔想輸o 不過我打打下發現左一樣野,即使我係唔想輸,
不過我都未發揮到,直到幾次係落後既情況下,我無意間個人集中左好多,
我睇到佢地想點走位..!? 好怪呀..日記寫依d野,不過我就係寫左出黎 - -
因為我好耐都試過咁..平日贏波唔係咩令人高興既事,因為大家都唔係認真,
今日唔同,唔止我地,連對方都唔想輸,勁想贏波,所以佢地都盡全力,
我諗我今日咁興奮既主要原因,就係係大家都盡力既情況下,贏左波..
果種快感... 我好似好幼稚呀..咁老土既野都寫出黎...


_______________________________________________________________________
我的世界將被摧毀 
或許頹廢也是另一種美
------------------------------------------------------------------------
想回到過去 試著讓故事繼續
至少不再讓妳離我而去
------------------------------------------------------------------------