2008-07-08 17:53:11盈++

李太

再過兩個月...我就係李太喇﹗
好想快d感受下果日既感覺同氣氛...
果日有幾多人會為我而喊呢?係感動到喊...

原來攪結婚...真係好累架﹗
唔怪得d人話要用一年兩年既時間去籌備啦﹗
原來有好多野要去攪...
迫埋咁短時間做...抖氣都冇時間..

聽日..我就要去照超聲波喇﹗
會唔會有相睇架呢?
要健健康康呀﹗我個寶貝^3^

人地話會有婚前恐懼..同產前抑鬱..
唔知會唔會出現o係我身上呢?
係咪只要我開開心心..唔好咁緊張同擔心..
就唔會出現呢d情況呢?
嘻...人地仲話...個老公都會有架﹗
唔知....佢會唔會有呢?

上一篇:人生

下一篇:容許......?