2007-02-05 02:37:22盈++

親愛的朋友

本來我打左個訊息想send俾個好朋友,
但我存左o係手提好耐都冇send出去,
點解唔send?
因為怕佢睇完會好唔開心,怕佢嬲我,
唔知佢睇完之後會點諗,
不過依家大部分我都唔洗send,因為佢知道的,
點都好..我都想由頭到尾俾妳睇一次..
對唔住..可能會令到妳好唔開心..

”對唔住,可能妳會覺得我唔應該o係呢個時候同妳講呢d問題,
其實我一早想搵機會同妳傾,我依家講既野,
同埋我講緊既,唔係對我一個人既問題,
係對妳老公,對妳身邊既所有朋友,甚至對妳,
我知道每個人都有自己既性格,
亦都有自己唔鍾意既野,
但結左婚,做左人老婆老公,有時好多野唔可以單方面去諗架﹗
可能有時我地做左d野而令到妳唔開心唔滿意,
但妳有冇諗過人地究竟係咪有心要令到妳唔開心呢?
見到妳發脾氣,我地又係咪好開心呢?
難道我地個個見到妳黑起面,見到妳嬲,唔開心,發脾氣,
我地又好好受咩?
有時妳一發脾氣,我地知咩事又好,唔知咩事又好,
都係tum左妳先,妳知道我地為咩嘛?
為左唔想妳唔開心啊﹗
妳每次發脾氣,妳老公見到妳咁,佢又發脾氣話妳,
你地之後又會嘈交,
但過後最終咪又係tum返妳,
但咁多次發脾氣已黎,妳有冇tum過佢呢?
呢個就要妳自己先知,因為係妳先最清楚有冇,
我地始終唔清楚你地既內裡相處同溝通,
我講咁多,唔係要話妳唔岩,
脾氣係個個人都有既,我只係想妳明白一d野姐﹗
或者妳會覺得我依家講既野,好似冇為妳諗過,
點解我講到妳唔開心好似唔可以發脾氣咁呢?
其實唔係唔可以,但妳o係發之前,平心靜氣d諗下,
為咩發脾氣,發得有冇道理,件事係咪真係咁嚴重,要發脾氣先呢?
講真,妳有一晚同我講既野,
叫我唔好返黎,叫我直情搬埋去阿斌度,
咁同趕我走有咩分別呢?
話唔想見我,唔想同我講野,同妳做左朋友咁耐,
聽到呢番說話,心情有幾難受,妳知道嘛?
雖然我知妳因為嬲,所以先咁講,
但果晚我仍然難以忍受我既眼淚,返工時喊左出黎,
見到阿斌之後,都係忍唔住喊,
但我知,我係有錯,對唔住...”

有時d野,唔會做唔到既..
有一樣野好老土架﹗電視教..
發脾氣之前,心呼吸數3下,冷靜諗一諗,
3下唔得咪10下囉﹗
諗清楚件事先,覺得有問題既..拎出黎講,
發脾氣係解決唔到問題架﹗
咁樣,妳只會更加唔開心,呢樣妳知的,係咪?

其實妳身邊都有一個好寵愛妳既人架﹗
睇下妳覺得滿唔滿足姐﹗
妳都講過,開心就夠啦﹗^.^係咪?

朋友,我對妳係點,我知妳都好清楚,
我亦都知妳好重視我,關心我,我真係知架﹗
我可以同你地一齊住,一齊生活,好開心架﹗
開心同唔開心都有你地...多謝^.^

上一篇:竟然.......

下一篇:你好嗎?