2011-03-21 01:08:24小黃狗

《超級月亮日》 ET 回家了


(Youtube影音 電影 E.T. Theme Song)


That's so craaaaazy what I've ever seen before! I saw Steven Spilberg take ET a ride and then back home to the moon...I'm not sure if they could come to earth by 30 years later.

No matter what I take this big guy just looks like ten dollars coin above the sky. Even there's no any bunny stay at moon, besides ET and director...yeah! long time no see you "all " ! I'm your friend and fan, my name is Yellow, so how's it going guys?


天狗行空

說是史上超級大月亮,不過我所見到的還是平時所見的十元銅錢大小一般,有時我在上學的途中看到的都比這一天還大得許多,美麗的滿月,低垂皎潔得就好像在你面前綻放一樣的月光,走在光線昏暗的走廊,那一輪美好的感覺就好像它一路護送你上學一樣貼心! 讓人都不想走進教室上課了!
超級月亮日我想起了以前的電影 ET go home,那個勇敢的小男孩騎著腳踏車載 ET飛向月亮的那一幕,我覺得我好像又見到了...。

 

攝於---2011年3月19日

上一篇:體質的變化

下一篇:幫我跟它要簽名