2006-10-23 12:21:44丸ъь﹏

有鬼哇..嗰嗰律晒~


返丐多嗰礼拜,,终于有日假放er...

哈哈..不过昨晚都盲返学..
同吖蠢逃学去吃KFC..
今密..有把隐哇..
5吃悟5得kO./
死都要死都要吃..







后尾就赶返K...洗er凉又返上晚自习咯..

偶老..一未使我莫返..话先见我.
5返5得咯..请丐多假啊..
下嗰礼拜又请咯..系Ko死得咯..


莫办法为要.夹死解释下区.
就又返去咯..

果然悟返嗰好乃..悟返嗰好.
响宿舍传出..话有鬼Ko..
吓我女宿舍嗰嗰乱西...

讲真嗰啦..全宿舍得我悟律依..

药奇怪Ko呢..呵呵.我信有鬼..但我一D都悟律..

丐乃药无费嗰嗰..传出来既哟..

4班拧班女..超偶嗰..

"话半夜.去完厕所..A盏电照到有嗰女鬼..
有上半身莫下半身嗰..
又话三更半夜..一未响宿舍行返行去...
又三点零钟有人来敲门..总之就好多啦.."

还听讲过..话我学校宿舍拧乃地..以前系焚场来嗰..

问过妈咪..妈咪药话系..系KO有少少律..

哈哈,开心既系.同班主任讲..用有鬼丐嗰藉口..
悟住宿.爽死咯..
唉.我喃都莫乜可能咯..


快过吖.乃日子啊..
住乜鬼宿哇..实在啊..?