2008-01-19 02:26:16[...Yanki’

( ﹏’’’﹏ )欲哭無淚....又失望了! 下次下次 沒法壞過今次.

....上面張相.係我17號個日著o既!

唔知係咪因為我著黑色衫呢??!..

所以黑仔d....哈哈哈哈哈哈(恥笑自己中...)

今日係我生日o既正日....1月18號..

我已經存在o左係呢個世界上已經有17年.零10個月左右....

....我真係估唔到..我身上有住一半o既血係來自佢..

呢個人係我老豆...我媽o既老公..

...我由出世o個刻已經識佢啦(即有記憶開始)..

但佢居然連我...鐘意食d咩..佢都唔知lor

今日我生日..佢居然都係叫廚房d人..煮d好d o既餸出黎...

但我想講...我得一樣鐘意食lor...其他都唔係鐘意lor

係咪幫我諗下食咩都懶呀??!....又話有龍蝦woo!!?..唉

上面張相有..寫1.2.3.4.5.6.7.8啦

第1個餸:蟹肉沙津...用料係絕對好好ga..但最衰有沙津醬
我好唔鐘意沙津醬lor...唔係第一日o既事..佢仲要有勁多lor
今日我生日..我唔鐘意個餸..
我抱怨幾句..係咪唔得先??...
but when i said i don’t like...........
就比我家姐即刻叩o左一下個頭就話’有得食.你就食啦’
講真..我個刻..我想係好想好想喊lor...
but..我忍住啦..我怕媽媽擔心.(但都冇用.佢都係見到我只眼腫o左.)

第2個餸:羊肉炒白蘿蔔...天啦...!!!
我從來都唔食羊ga好冇...??!

第3個餸:鮑魚片.草菇.西’x’花.....我唔鐘意食罐頭鮑+草菇lor
你話..好貴ga..靚ye 呢ga...
我都係同一個答案..i don’t like this..
我鐘意食鮑魚...but not罐頭lor
係鐘意食新鮮鮑魚...仲要係鮑魚仔lor..唔係大鮑魚!!...
個d都唔係貴ye 啦...

第4個餸:係象拔’x’ 呢個都接受到ge...but唔係like lor

第5個餸:東星呀...我o既最愛..但呢個係一樣好基本ge ye...
佢會整..唔係因為我鐘意lor..

第6個餸:薑蔥蟹.....我會食..但我唔鐘意薑蔥炒-v-’
仲要唔知個d係咩蟹..一d都唔好食lor..
仲要係死蟹呢lor....唉!
我鐘意食3點蟹/肉花蟹only..仲要隔水清蒸就好啦..唔好搞o甘多ye..

第7個餸:係蜆來的..但成碟ye..我食o左1只蜆only..
唉..食蜆我只係鐘意豉椒炒lor..

第8個餸:唔洗講啦..呢個係cake..仲要係cheese cake..
老實講...唔好食lor..可以用難食tim la..
媽媽問我想食咩Cake..栗子定朱古力..
我話朱古力...but 最後..都有d朱古力ge..
但唔係黑森林lor....以前有好多年都買黑森林的
but.....

禮物o個方面.....我都係暫時..只收到一份正式o既生日禮物lor..
我家姐同哥哥..就象徵式比返封利是.....佢o地o個到6個人(計埋入面個o個)..
前前後後都係得一千only....唉..算啦..你o地要買奶粉嘛..
我知ge.....
我老豆仲離譜..比盒..’不知名百力支’比我only
but唔怕..我實要你買部電話比我過戈...

初初係到講話比咩禮物我o既時候...
佢o地係到講’話你遲d咪有2份大禮物lor..
.又做人o地亞e..& 姑姐..仲唔開心??!’
我個時好無奈...我笑o左笑only...
我心諗...佢o地兩個生o左個仔...關我鬼事咩??!
.....都關ge...因為就係佢o地o既出現...
所以我冇得再屈我家姐..同我哥..下話??!
o甘我想問..呢d叫咩禮物???!
仲有我一個禮拜先返黎一次...同埋我o地又唔係一齊住...
so....佢o地生o左o甘又點????!

唉...唔打啦..頭痛呀..
Sazi* 2008-01-26 20:01:08

我的生日絕對唔好得去邊` 1月3號晚;我食左個m記`12點戈陣食wo` 不過係fb買`算=]
1月4號戈日我呀媽呀ba 無濕我`我出左去搵fb` 陪佢成日` 又話有驚喜`最后佢講左句` 無驚喜就係最大ge 驚喜=口=`之后` 戈晚12點`我呀媽話`無present`你呀媽無咩$`之后我家姐話`食糖水lar`我買ga` 生日快樂wor`
哈哈, - 可笑吧?

版主回應
唉..我們可真命苦啦..>3<``
我個日想打比你....但我個電話比個死李強收o左呀...so.....but never mind!!`..i love u always..baby>3<
2008-01-26 20:17:05
lora 2008-01-19 15:59:42

唔好唔開心啦~~ 咁都係生日啫..
簡簡單單咪ok lor.. 我老豆都唔知都係咖啦
佢夠唔知我幾時生日,幾歲,幾年級啦...
咪一樣咁,,男人就係咁咖啦...開心d啦..生日快樂!!

版主回應
多謝lora...我會gala^^~ 2008-01-20 02:57:46
XavIa 2008-01-19 12:04:03

Dont be sad!!
Do you know in this 19 going to 20 years of my life,
Only the first 3 to 4 years I had my birthday with both
my dad and mom togather, and I have no memery of it!
You should think in another way,
that you can have your birthday with your family togather!!
About the present,
what I think is dont think so much about it!!
I have only started to receive a few present
this 2to 3 years.
The 17 years befor only recive a few hundred of red pocket.
(ofcoz there will be some present when I was young.)
and only my family remeber my birthday,
my friend all forget, not even say a word to me ><
When people grow up happy will get least and least,
try to think in another way to make yourself happy!!
You a big girl now, must know how to make yourself happy,
ok?