2004-08-06 06:38:30笨欣

喔..會死人的..'''

曉,,我呀媽同我呀bro話我日xdin倒會死人的..
仲話會cut左我條上網line..T^T(Shit..)
好衰唔衰呀bro同我呀媽講左sin..
如果唔係我都唔會比佢地話啦..死人頭..
憎死佢囉..\〔〕/!哼!
如果cut左我條上網line..我會死人嫁..
唔上網唔得ka..=___________=”
唔上網我都唔知Morning娘o*SweetS*w/F/L佢地有咩news..
d/l唔到好多野..T^T”
頂..我summer holiday sin係咁ja嘛,,
到到番學我就會正番好d時間ka na..-0-”
煩到死呢..你地唔好理我就好喇..呵呵呵呵呵呵~!