2007-05-18 01:27:53yannie

表妹.生日快樂

今晚又失眠...
真喺黑到你5信哇..

琴晚做功課...支筆整到我只手流血.

根主塊面...又遺容..

同某人既一個月紀念禮物..又跌左..搵5到...雖然大家無一齊..但喺我個hellokitty 無左哇...好5捨得嘛...渠喺喺香港既hellokitty 會展買嘎

真喺柑邪...


根主...覺得又好似5多妥某人蝸...


突然姊妹2個字好似太陌生哇.. 聼埋這首歌..仲有feel

歌手:杨千嬅 专辑:miriam

”姊妹
曲: c.y.kong词:林夕

听过你太多心事但已经不再重要
眼见你快做新娘做蜜友的真想撒娇
我与你太好姊妹为你竟哭了又笑
时装都弃掉穿一世婚纱算了
唯求好姊妹抱我一抱
唯有我听过你对我哭诉
百万日后又离又合苦心得好报
我都有听你劝告不要计数
他错了要故意扮成胡涂
终于你守得到怎么我和我的他忍不到
每当我爱到跌入漩涡将错就错关系亦出错
我总太爱人逼到爱人变做朋友再变生疏
若我说我愿意谁在乎过你知道那答案快提示我
分半点福气给我不准留低我一个

我信我有这一日伴侣肯专注待我
每晚也固定安乐像俗语讲开花结果
却怕我爱得轰烈没信心可以渡过
情感可错赠婚纱照不敢拍错

若我说我愿意谁在乎过你知道那答案快提示我
总有天亲耳听到我爱侣对天宣布
生与死都爱惜我我要讲
我愿意谁在乎过你知道那答案快提示我
总有天找到一个真的值得我


最煩...某君成日以爲我中意渠既friend..

其實...唉...


悶透..

哈哈...今日喺我表妹生日哇...

由于時間關係..髪左鰷短俾渠ar...


希望渠5好喺學校搞柑多事ar..

幫得你一次..幫5到你第二次...
真喺要生生性性啊...努力讀書
仲有你要同威哥幸福啊...唉..又要唱他喜歡的是你..鬼叫威哥中意你咩...渠話輕功同78都喺濱江蝸...同我無緣啊..你地要一生一世啊. 哈哈.
真喺搞笑

好期待下午同渠行街哇...

我門喺一生一世的姐妹哇..

禮物.星期6先俾到你...

希望你可以幫我沖喜...5好柑黑ar..

b 2007-05-19 18:06:44

你讲ga..姊妹糸边个阿?
........................
=________=``
不会是我ba??
我好失败阿..+0 ~~
苣地放我飞机..
其实好想喊ga,不过都无咩ga~
只怪我和他们都没有缘分bar,
呜呜呜...+ 0
祝你幸福.. 今日开始到邪!
无你地份!!!5比你的邪~~~~