2007-05-05 23:46:58yannie

惊讶

今日是牙爷生日了.. 本来应该好高兴..可是..

其实一直都害怕见到你.因为5識面对你..但喺自己始终都要面对..

所以豁出去..

點知...你mother.话你.下年就要去澳洲ar..

听到.太惊讶...

一方面..因为喺你应承鐹我..嬒同我一齐出国..你做到.我好開心.
一方面..5舍得你..


师父话.(mr chen)...这只是5舍得而已...


对...我承认..本来今日就喺要解决釃成件事...


但喺听到你柑样...我5知點做.???

应该放弃还是继续...???

放弃??? 如果放弃你...我驚你5肯出国...因为你为左我而考去的...

继续??? 但喺我門之间一些爱都没有...我5想呃你...又5想你等我...

你令到我觉得你好伟大...

何必要做这场戏.???

點解5一早同我講.???

你想呃到我几时???
(你出国的事..只是你屋企人告诉我..你也不知道我知道这件事.)


现在我应该點做???
邊個可以教我??


我好想問..點解每次我都这样苦..
首先屋企人..以架读书...


好多谢你...喺真心爱我...

但喺...真喺太多困难..我受不了..


我以架靜喺希望..你鐹到去..努力读书..

鰮個好d 既人ar...


我衬5起你...



对5住...我决定放弃...


大家都鰮一个好d 既人..


和你一齐1年...

好開心..


你为左我..同屋企人個d ..我一定嬒记住..


虽然和你一起1年.. 但我这生不枉鐹.
因为識到你..令到我生命充满爱


再见...ben先生..


原来你这样珍惜我..


心知肚明.他想我好..

如果你想我哭.
凴恐吓就能够.
其实你不必真的要走.



而你情愿孤单都不接受
要是我先開口很需要你逗留


请你走之前.
仍能让我发现.曾为我真的心软

2007-05-05 23:55:34

哦想喊..


点解每一次幸福都甘难.


尔算好了.姊妹.


加油!


慈永远都糸尔身边架!