2006-04-16 00:38:44Yan

熊仔 ( XLXII ) 之討厭 x 1000000000


當我同好友響CWB瘋狂購物其間, 接到大佬電話...

大佬:「喂...我做左一件對你唔住既事。」
多多:「咩事呀?」
大佬:「關於熊仔架!」
多多:「講啦!」 (開始發火)
大佬:「我估我出門口困熊仔入籠時, 冇鎖好個籠!」
多多:「即係熊仔走左出黎啦! 佢咬爛晒我d野呀?」
大佬:「你估下...」 (聽到出大佬陰陰咀笑)
多多:「佢有冇咬爛晒我d衫?」
大佬:「冇喎!」
多多:「咬爛我d公仔?」
大佬:「hehehe...冇呀!佢響你張床痾屎之嘛!」
多多:「頂你個肺丫! 正一仆街黎架!」 (即收線)

呢兩仔爺真係超級討厭 ."/.

我真係好嬲好嬲, 但為左唔想掃朋友興, 要繼續扮冇事發生, 繼續陪朋友行街買野, 但我全程心不在焉, 個腦不等計劃緊點樣返屋企對付呢兩仔爺!