2006-04-15 01:35:36Yan

海洋公園

一行九人去左海洋公園...唔係玩左好多野, 但都好累 ~

行程一:滑浪飛船
之前讀書時好鐘意玩呢個, 但人老左, 個膽都細埋。在船上...
多:「丁呀!我驚呀!可唔可以俾我攬住你呀?」
丁:「好呀!」
當隻船一路行緊時, 我對手都係環抱住丁的腰部...直至隻船要向下衝落去時, 我發現我對手係環抱住丁的胸部 = ="
事後我講返俾丁聽, 點知原來佢冇感覺, 俾我非禮左都唔知 ^^"

行程二:越礦飛車
好驚...唔想玩...最後都係上左車...
多:「xx翠...我好驚呀!我好後悔呀...」(開始想喊)
翠:「唔驚喎...驚就大叫啦!」
架車開動中
多:「呀 ))))仆街喇!頂你個肺!吊你丫!呀 ))))」(下刪唔知幾多百字)

行程三:睇海獅
人睇我又睇...其實唔好睇。

行程四:午餐
某成員與國內同志嗌交...但唔在場...睇唔到 = ="

行程五:鯊魚館
見到有條鯊魚個底部有個人樣 o.O"

行程六:水母館
妖!廣告呃人既!

行程七:搭巴士去另一邊
唔開心...其實我好想坐纜車 > <"

行程八:熱帶雨林大探索
估估怪怪既野...核核突突...

行程九:探安安 & 佳佳
無野睇...呢埋左

行程十:散隊