2008-03-18 18:16:33yandii

苦樂全在主觀的心

今日上堂睇花師奶學日文。
今集係講花師奶一家個露台多左個雀巢,
有一日,有隻麻鷹想捉雀仔,
雀爸定雀媽即刻詐死引隻鷹注意,
用自己生命保護仔仔女女。

睇到呢度就好想喊。

不過,呢套既然係我們這一家,
就唔會咁溫情既。
當花老爺同花師奶感慨緊以前湊仔既事,
阿柑同阿桔覺得自己大個左唔同父母住,
佢地一定好寂寞;
但查實花老爺同花師奶只係覺得,
仲要照顧多佢地幾年!

番屋企睇一屋四人,
睇到MAMA話總有一日MEIMEI會拖另一個人隻手,
覺得好唔捨得就喊左出泥。

其實,我一直覺得我同阿媽,
看似好CLOSE,會一齊行街咁,
但認真覺得,其實感覺唔CLOSE。

一直覺得,對屋企其實無咩歸屬感。
四年班第一次離家7日去OUTWARDBOUND,
當有同伴夜裡偷喊,我一D都無想家。
後來去英國,去日本,掛住既都係男朋友多。
今次呀,仲有掛住朋友同香港D野食。

無錯我好感激生於呢個屋企,
生活無憂得緊要。屋企有發生過比較大既事,
阿媽話都唔想話比我知。
想買咩有咩,旅行年年有得去,
唔會話管得超嚴,又唔係理得我去死。
都唔知有咩可以挑剔,真係無。

只係,唔知點解,會覺得好唔CLOSE,
甚至有種唔好屬於呢個屋企既感覺。

那一次滑雪,當我在後面望住你地三個個背影,
這種感覺尤其深刻。

可能係因為咁,
上次男朋友一句戲言我先會咁大反應。
可能係因為咁,
人地話阿妹同阿爸阿媽似樣,
我暗瓦底會有一絲唔開心。

果次滑雪,因為被發現日本之旅既事,
關係變怪,同阿媽坐吊車冇乜兩句。
阿妹又唔係好SHOW我。
同老豆坐,其實我覺得佢係愛我的,
只係唔知點相處好,總之就係一個字,怪。
那刻覺得,同屋企人都冇個可以感覺自然地相處。
一d都唔似屋企人。

其實我知道自己一直渴望一種同老豆CLOSE既關係。
自從中3開始,
我就好想比老豆攬住,挨住老豆膊頭,
係一種好想係老豆身上搵安全感既感覺。

可能係因為種種這樣的感覺,
我將我好多好多感情都放晒系男朋友度。
唔知男朋友會唔會覺得。
其實我都幾情感上依賴佢的。

我記得當我同我阿媽簡述男朋友既背景,
阿媽會擔心佢會好依賴我,
IRONICでしょ?

以往一直會覺得如果我咁樣諗野,
應該都係亂諗野多,
但今次,我覺得,我唔係亂諗野。
我堅係有咁既感覺。
我唔想比人JUDGE我係成日都胡思亂想既人。

客觀的說,我係冇咩需要有咁既感覺,
但我真係有丫嘛,咁點喎。

上一篇:hard feelings.

下一篇:変な感じ。