2008-06-12 22:24:56yamayo

.領悟

喺心情極度鬱悶之際.,
我攞起咗3年前lily送比我睇嘅書...
記得當年佢話,到我大個啲先睇,對我人生有用...
我好不解...今日終于明白佢嘅心意...
明白咗啲做人嘅真諦...
在此特別鳴謝lily...
雖然佢總係給人不羈嘅樣子,
但我明白,佢係打心底裏對我好的...


講翻本書,佢嘅名字叫<人性的弱點>...
繙開書嘅第一頁,便教我’與人相處嘅基本技巧’...
1.批評不但不會改變事實,反而會招緻憤恨
2.因批評而引起的羞憤,常常使僱員,親人和朋友的情緒大為低落,並且對應該矯正的現實狀況,一點好處也沒有


講得好啱,真係一言驚醒夢中人...
我深深地體會明白到這個道理...
對阿..有時真係出于好心嘅忠告,竟然得唔到人哋嘅青睞...
仲要好似踩親佢條尾咁話翻你轉頭...
好心並唔會有好報...
我啲咁直嘅性格都係時候要改一改喇!...


以前,我總認為,我真係真心待妳好,我先會比忠告你...
盡管父母親總教我做人唔好咁直,我都堅持己見...
因為我認為我嘅性格總有人會訢賞,我唔需要改變...
但宜傢,我知道我真係錯啦!!...
根本無人會明白我,體諒我,訢賞我...
一個二個都係虛偽嘅人,都不愛接受現實...
好,妳哋中意聽我就講,睇下最終害咗邊個...

上一篇:高攷之后...