2008-05-21 19:48:10yamayo

珍惜身邊人...

5.12那天,14:26分...四川大地震,我哋上緊地理課...
一個星期后,我哋喺同樣嘅時間向受災嘅同胞們默哀...
sammi話,呢件事教會咗我哋要珍惜身邊嘅人,有啲嘢可能剎那間就失去...
我聽到呢句話,第一時間就冧起老公...
對阿!!...要好好珍惜可以一起嘅日子喇!!...
或者倖福將會瞬間消逝...


呢期迷上咗睇<蠟筆小生>...
呵呵...大伙兒越臨近攷試越頽廢...
個個上課人手一本小生...笑得不亦樂乎...
老公都一樣,每次佢上課睇得正興奮,就會望下我...
果個可愛嘅笑容,真係問妳點擋...
sO cuTe...充滿童真啲笑臉...
徬彿像囬到童年時...愛死了...

今日去咗五月花坐車車...
有一隔囬頭車,空車嚟嘅...
當我髮現嘅時候,已經一大群人擁咗上去...
雖然我都衝進其中,但不倖,無人推我上去,結果我被逼繙出嚟...
無奈阿...無位坐...老公話決定要幫我逼上去...
又嚟一隔空車...為咗攞位,今次我哋做好準備喇!!...
車車正好開到我身邊,老公企喺我隔離,
將所有準備逼向我嘅人擋開,等我一個人安全地第一個上車...
當時佢仲講咗句:”我已經幫妳擋開曬啲人啦!!快上車!!..”
那一個堅定嘅眼神,勇猛嘅身軀,無懼比其他乘客唾駡,幫我開路...sO mAn...
之后佢都比人逼咗上車...
同司機解釋一番之后,等所有人上曬車,佢先落繙車...
我真的很感動...誰曾會為我這樣做過...

上一篇:mAn foR U