2010-10-15 18:21:34樂樂喵

Out here on my own

Sometimes I wonder where I've been?
Who I am, do I fit in.
(有時, 我會迷網自己身在何處? 我是誰? 我適合身處此處嗎?  )

Make believin' is hard alone
Out here on my own
(相信自己, 全心靠自己的力量相信自己, 很難)

We're always proving who we are
Always reaching for that rising star
To guide me far, and shine me home
Out here on my own
(我們總是在尋求自我, 總是尋找著漸昇之星.
企盼那顆星引領著我遠尋, 又照亮了我的歸程. 因一路上只有我)

When I'm down and feelin' blue,
I close my eyes so I can be with you.
(但, 當我悲傷沉鬱時, 我會閉上雙眼, 想著你就在身旁) 

Baby be strong for me, baby belong to me
Help me through, help me need you
(親愛的屬於我的你, 請為我堅強, 幫助我度過這份煎熬. 請幫助我, 因為需要你)

Until the morning sun appears
Making light of all my fears,
I dry the tears I've never shown
Out here on my own
(直到旭日昇起, 我瀝乾 我那人前從未出現的眼淚. 此刻, 只有我)


But when I'm down and feelin' blue
I close my eyes so I can be with you
(但, 一路上, 當我悲傷沉鬱時, 我會閉上雙眼, 想著你就在身旁) 

Oh baby be strong for me, baby belong to me
Help me through, help me need you.
(親愛的屬於我的你, 請為我堅強, 幫助我度過這份煎熬. 請幫助我, 因為需要你)


Sometimes I wonder where I've been,
Who I am, do I fit in.
(有時, 我會迷網自己身在何處? 我是誰? 我適合身處此處嗎?  )

I may not win, but I can't be thrown,
(我也許不會勝利, 但是, 我將不會被遺棄)

Out here on my own.
Out here on my own.
(一切在我) (此刻, 只有我)

上一篇:想哭

下一篇:給自己的歌