2009-02-03 23:17:26只因迩孬。

不公开.





琴日同我嗰女逛街去了.
帮矩细老买袋.矩自己就买鞋买袋.
嘻嘻.不错的一天.
不过我也知道她这阵子心情不怎么好的了..
唯有希望她能过得开心一点吧.



今日按照原订计划和我的他去了动物公园.
嘻.白云山同动物公园都去咗了..
我们还有很多计划的耶.
逐步逐步黎..
看了很多动物.
特别那个表演.真tmd笑死人啊.
竟然嗰马嬲5听嗰驯兽师话.

然后好像大概4点多就走了.
翻矩屋屋食饭.嘻.第一次的.
不过矩整嬲咗我两次.呢笔数点计先.谭生.
第一次.你话.e+一起翻糸你既光荣.
日.听到都把几火了.好 5理你.
不过都5糸咩大事.何况你君妹我大人有大量.
就彩翻你啦.
好.糸你屋企.睇你同嗰嗰女既聊天记录.
一句.我无时无刻都糸度等紧你嘎啦,and+嗰超发绞既表情.
留意.糸嗰男既发比嗰女.
操你娘的.
好.到食饭.你呒出声.
搞到我同你屋企人几尴尬.
好.你呒夹餸比我.
我都5计较啦.
嗯.草泥马.当时我就心想.
你对住嗰女咁q发绞.咁q好倾就得..(我知糸你同学)
我对住xxx就5得既.(难道嗰嗰就5糸我同学?)
后离食完饭.你妈妈就叫我入咗房啦.
大家沉默.呒言..
我就话.我呒嬲.不过以后我5理你同咩人倾计.你都5好理我.
继续沉默.呒言.
后离你糸我博头喊. 你知我嘎啦.出名心软.
好吧.不生气了.彩翻你啦.









不开心的耶.
家姐同姐夫散咗.
跟住琴晚听姐夫话.如果糸5翻一起既话就会上中山做嘢.
嗯..的确超级不愿意.
不过目前对你黎讲赚钱糸好重要.呢嗰社会糸好现实.
但.如果比家姐知道.一定糸万嗰5放心.担心.
嗯.你叫我5好讲比第个听.ok.我会听你讲.
毕竟你教会咗我好多嘢.帮过我好多.
真糸万分感激.4年既感情.你古少嘢?
所以呢篇日记锁住.

bbb 2009-02-04 08:09:40

我家小君就是大量.我喜欢.
我家小君就是心软.我喜欢.

额.我以后都晤咁讲喇.我以后都晤做衰嘢喇.我知我衰到贴地.834麻,嘻嘻.你嘅博头有催泪作用啊麻, .虽然今日激嬲你咁多次.
不过今日真喺好开心.

谢谢你陪我.嘻嘻